Obsługa prawna zakład blacharsko – lakierniczy
Helper – Centrum Pomocy Prawnej specjalizuje się w obsłudze prawnej zakładów blacharsko – lakierniczych / ASO, które likwidują szkody powstałe w wyniku kolizji/wypadków drogowych.
- Bezgotówkowo – wariant serwisowy
- Gotówkowo – wariant kosztorysowy
Znamy główne problemy z jakimi spotykają się zakłady blacharsko – lakiernicze i ASO.
Skutecznie pomagamy w ich rozwiązywaniu, przykładowo pomagamy w tematyce poniższych problemów:
- Zaniżony kosztorys naprawy z OC sprawcy
- Niedopłata do kosztorysu z OC sprawcy
- Zaniżone stawki roboczogodzin
- Oględziny ponaprawcze
- Amortyzacja części zamiennych
- Szkoda całkowita z OC sprawcy
- Naprawa na częściach oryginalnych
- Zamienniki przy naprawach z OC sprawcy
- Faktury źródłowe
- Parking z OC sprawcy
- Holowanie i laweta na koszt sprawcy z OC
- Urealnienie części zamiennych
- Szkoda częściowa z OC sprawcy
Niższe odszkodowanie – artykuły
Aktualnie prowadzimy obsługę prawną kilkudziesięcu zakładów blacharsko – lakierniczych z terenu całej Polski.
Przede wszystkim oferujemy kompleksową obsługę prawną, w której skład wchodzą między innymi:
✓ reprezentowanie Państwa interesów w procesach sądowych
(w ramach naszej usługi mają Państwo zapewnioną reprezentację przez radcę prawnego/ adwokata w procesie sądowym – nasza firma nie dolicza kosztów profesjonalnego Pełnomocnika)
✓ dostęp do statusu Państwa szkody za pośrednictwem systemu on-line oraz usługi sms
(na naszej platformie internetowej macie Państwo możliwość podglądu aktualnego statusu szkody jak również wykonywania działań w szkodzie oraz załączania dokumentów drogą elektroniczną)
✓ wynagrodzenie prowizyjne
(dopiero w momencie uzyskania świadczenia od podmiotu odpowiedzialnego na Państwa rzecz,nasza firma otrzymuje wynagrodzenie, działamy w obopólnym interesie by uzyskać jak najwyższą kwotę świadczenia, nie ponosicie Państwo żadnych opłat stałych)
Jak to działa ? … Krok po kroku
1. Wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami telefonicznie +48 881 389 389 bądź mailowo biuro@helper-cpp.pl
2. Nasi Przedstawiciele nawiążą kontakt z Tobą w celuzapoznania sie ze sprawą i przedstawią ofertę
3. Jeśli wszystkie warunki oferty są już dla Ciebie jasne -podpisujemy umowę i zaczynamy procesowanie Twoich spraw.
4. Wezwanie do zapłaty do Towarzystwa ubezpieczeniowego
(etap przedsądowy)
5. Kolejnym działaniem jest przygotowanie dokumentów na etap sądowy
(etap przedsądowy)
6. Wchodzimy na drogę sądową
(etap sądowy)
7. Procesujemy Twoją sprawę, aż do uzyskania wyroku
(etap sądowy)
8. Rozliczenie -zgodnie z umową, nastpuje na samym końcu
(prowizja tylko od efektu)
Obejrzyj prezentację: