Podniesienie rentowności serwisów blacharsko – lakierniczych

Helper – Centrum Pomocy Prawnej specjalizuje się w obsłudze prawnej zakładów blacharsko – lakierniczych / ASO, które likwidują szkody powstałe w wyniku kolizji/wypadków drogowych.

  • Bezgotówkowo – wariant serwisowy
  • Gotówkowo – wariant kosztorysowy

Znamy główne problemy z jakimi spotykają się zakłady blacharsko – lakiernicze i ASO.

Skutecznie pomagamy w ich rozwiązywaniu, przykładowo pomagamy w tematyce poniższych problemów:

  • Zaniżony kosztorys naprawy z OC sprawcy 
  • Niedopłata do kosztorysu z OC sprawcy
  • Zaniżone stawki roboczogodzin
  • Oględziny ponaprawcze
  • Amortyzacja części zamiennych
  • Szkoda całkowita z OC sprawcy
  • Naprawa na częściach oryginalnych
  • Zamienniki przy naprawach z OC sprawcy
  • Faktury źródłowe
  • Parking z OC sprawcy
  • Holowanie i laweta na koszt sprawcy z OC
  • Urealnienie części zamiennych
  • Szkoda częściowa z OC sprawcy


Serwisy, które są zainteresowane podniesieniem rentowności zapraszamy do współpracy, a poniżej przedstawiamy ofertę składającą się z:

– wynagrodzenie

dopiero w momencie uzyskania świadczenia od podmiotu odpowiedzialnego na Państwa rzecz, nasza firma otrzymuje

wynagrodzenie, działamy w obopólnym interesie by uzyskać jak najwyższą kwotę świadczenia.

 

– skuteczność i zdecydowanie w działaniu

Doświadczenie współpracy „walki” z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi wyznacza nam strategie polegającą

na niezwłocznym kierowanie spraw na etap sądowy (przekazywane sprawy trafiają do sądu w krótkim czasie)

 

– wykonanie kosztorysów w programie „Audatex”, InfoExpert, DAT

na życzenie naszego Partnera Biznesowego wykonujemy kalkulacje naprawy uszkodzonego

pojazdu w programie „Audatex” -kosztorysy OC/AC, WR OC/AC

 

– audyt technologiczny i ekonomiczny serwisu

Wykonujemy audyt ekonomiczny i technologiczny serwisów blacharsko-lakierniczych w celu podwyższenia

stawki RBH (na poziomie 170 zł – 400 zł)

 

– system CRM

Dysponujemy nowoczesnym systemem CRM, który pozwala Państwu śledzić aktualny status prowadzonych spraw.

 

Podsumowanie oferty oraz korzyści ze współpracy:

  • działamy na preferencyjnych warunkach finansowych.
  • Naszym wynagrodzenie jest są koszty zastępstwa procesowego – które ponosi strona przegrana.
  • Nie negocjujemy z T. Ubezpieczeniowym! Kierujemy spawy do sądu w krótkim czasie.

A po za tym:

  • Jesteśmy na rynku już ponad 13 lat;
  • prowadzimy sprawy wyłącznie z zakresu likwidacji szkód komunikacyjnych na etapie przedsądowym i sądowym -mamy przeprowadzonych już blisko 35 tys. spraw;
  • obsługujemy w tym zakresie ponad 90 firm z całej Polski;
  • dysponujemy nowoczesnym systemem CRM, który pozwala Państwu śledzić status spraw.

 

            Naszą działalność cechuje wysoka jakość obsługi.

Zaangażowanie, uczciwość i pełen profesjonalizm z naszej strony umożliwiają rzetelne realizowanie oczekiwań naszych Partnerów.

            W naszej firmie pracują doświadczeni prawnicy, którzy swoją wiedzą i kilkuletnim doświadczeniem gwarantują profesjonalną obsługę prawną.

 


Przeczytaj także
Jeżeli potrzebują Państwo pomocy w uzyskaniu odszkodowania lub tylko informacji dot. wypadku przy pracy,
wypadku komunikacyjnego, odszkodowania za śmierć osoby bliskiej lub w innym przypadku prosimy o kontakt z naszą firmą
pod numerem:

22 397 41 93 (pn-pt 9:00-17:00), 881 389 389 (pn-nd 9:00-20:00)
lub na adres biuro@helper-cpp.pl